13 Mayıs 2013 Pazartesi

GÜN ANNELERİN GÜNÜYDÜ:)

GÜN ANNELERİN GÜNÜYDÜ :)

Evett,nerden başlamalı ve nasıl yazmalı...Hereşeyin başlangıcı olan bir "evet"bu.İyiki eşime 30 Kasım ve 26 Haziranda "evet"cevabını vermişim ve her şey bu evetle beni minik Mehmet Çınarımın annesi yapmış.Evet artık gün diğer anneler gibi benimde günümdü.Bana gülen gözlerle bakan oğlumun ilk anneler günüydü.Bayram tadında bir anneler günü.Benim için manası derin anneler günü.Aynı zamanda evladını kaybeden anaların üzüntülü annelerin günüydü.(Allahım üzüntülü analarımıza sabırlar versin inşaallah.Bizleri  annelerimizden ,yavrularımızı da bizlerden ayırmasın.)
Minik oğlum bugün senin ve benim için yeni bir başlangıç olsun.O gülen gözlerin ömrümün sonuna kadar bana böyle mutlu baksın.Seni çok seviyorum benim minicik ÇINARIM.
 

Hiç yorum yok: